Ik kan het nergens echt vinden. Als ik besluit een frame prothese te nemen moet je dan na het trekken van de kiezen een tijdje wachten zoals bij een implantaat het geval is? En hoeveel behandelingen heb je dan nog nodig om het goed passend te krijgen?
Ik doe het in 4 sessies (als…
Ik vond het weggesmeten geld…
Omdat mijn beet niet sloot, moest ik bij het 3d inmeten harder bijten zodat mijn tanden wel op elkaar kwamen. Maar zo kreeg ik mijn frame prothese dus ook... Het paste alleen als ik heel hard beet. Uiteindelijk veel bijslijpen en toen paste het enigzins. Maar het is niet 1 geheel en je kunt er dus niet echt mee eten. Gaat stuiteren in de mond of raakt zelfs los. Het vernielt ook de tanden waar het aan vast zit.
Mijn clienten zijn juist…
En idd ...uw tanden/kiezen bewegen. Dus als u niet zo verstandig bent om uw frame te lang uit te laten...past het niet meer en mag een nieuwe gemaakt worden want anders schuiven de elementen te veel en kan mogelijk uw beet niet meer kloppen.
U kunt er juist beter door kauwen..ik snap niet waar u uw wijsheid vandaan haalt. Dat u de ervaring heeft met een verkeerd frame betekent niet dat het voor iedereen zo is. Juist niet.
Ik heb een hele studie…
Tandartsen in west Europa zijn niet voor niets zo rijk...
Wat hun het liefst zien is:
Vullen - vullen - wkb kroon - trekken - plaatje of frameprothese - brug - implantaat - kunstgebit
Dat is een uitstekend rendement. En dan klagen dat er te weinig tandartsen zijn.
Echt waar... Als mijn huisarts zo te werk ging was het ideaal. Maar die werkt weer op een hele andere manier omdat de financien anders werken dan bij de tandarts. Het is makkelijk om je altijd zo achter 'het beste voor de patiënt' te verschuilen. En uzelf met een autogarage vergelijken slaat de spijker op zijn kop :)
Als u een studie v gemaakt…
Wat ik het liefst zie is een gezond gebit. Zonder alles wat u opschrijft.
En helaas er zijn te weinig tandartsen . Mede door al het werk dat ontstaat door verwaarlozing of misbruik met als gevolg erosie, etc etc.