Probleem

Author:
angeliquev
Posted:
ma, 11/11/2013 - 09:23
Zojuist flosde ik mijn tanden en net bij de hoektand,die op 31 oktober gevuld was,kwam die flosdraad klem te zitten,kreeg het echt niet meer los .. dus gaf ik maar een ruk aan ... en er brak iets af ... Niet zeker of het een stuk tand was of vulling,maar het is net tussen mijn hoektand en snijtand ... als ik goed kijk zie ik dat er een stuk af is ... Helaas krijg ik het niet op de foto ... Ik heb het afgebroken gedeelte (0.5 bij 0.5 cm) in een plakbandje gedaan ... Maar waarom kwam mijn flosdraad klem te zitten ? Komt het door de vulling die was geplaatst ??? Dat er net tussen die hoek en snijtand toch een rafeltje zat ?? Het doet nog geen pijn ... nog niet ..

Morgen 14.40 afspraak ... Te triest voor woorden,sorry hoor ik kap met flossen,blijf voortaan wel stoken :smt012 Dit is al de tweede keer dat dit gebeurd tijdens flossen :smt012
angeliquev

Jahoor nu doet die tand wel pijn :smt017 Lekker ... dus morgen word die misschien gevuld ... en over twee weken ben ik weer daar voor een WKB ... oh gezellig :smt013
ma, 11/11/2013 - 10:00 Permalink