Bult harde deel gehemelte

Author:
marjan1
Posted:
vr, 12/27/2013 - 20:45
Sinds 3 dagen heb ik hoog links achterin mijn gehemelte een bult. Het is in het harde gedeelte. 2 cm later begint het zachte gedeelte. Aan de buitenkant is hij niet rood. Ik heb het gevoel dat het van binnen uit komt. Ik heb overigens vorige week een behoorlijke keelontsteking gehad (nog steeds opgezette klieren en beetje gevoeligheid met slikken). Maar ik heb begrepen dat in het harde deel geen klieren zitten. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts, maar vraag me af of ik niet beter naar de tandarts kan gaan.
Ik maak ik zorgen of het geen tumor kan zijn. Heb 2 jaar geleden een muco epidermoid in mijn long gehad (komt vaker in KNO gebied voor heb ik begrepen). Ik hoop dat iemand een idee heeft wat het kan zijn. Hopelijk iets onschuldigs.
Lieneke

Je kunt inderdaad beter naar de tandarts gaan. Een kwaadaardige tumor toont zich meestal niet zoals je het nu beschrijft. Ik kan je zo niet vertellen wat het dan wel is. Misschien een verstopt speekselkliertje oid. Laat er inderdaad maar eens naar kijken en hopelijk kan je gerust gesteld worden.
za, 12/28/2013 - 09:58 Permalink