vraag

Author:
hallohallo1
Posted:
vr, 01/03/2014 - 19:53
ik heb een klijne vraag

ik heb een diepe overbeet
en ik ga denk ik binnen kort na vraagen bij me tandarts of ik een beugel nodig heb alleen ik wil echt geen activator/block beugel

wat zijn de andere opties
Anoniempje123456

Een activator is in het begin heel lastig maar dat went, met activator slapen is veel makkelijker dan met buitenboordbeugel, een activator zal in het begin rot zijn maar uiteindelijk fijner!
za, 01/04/2014 - 01:18 Permalink
hallohallo1

je maar...

ik zat vroeger op hockey en dan krijg je zo een bitje nou dat ding hinderde me al mega hard ik vond het echt een mega bock in me mond
maar een bitje is zoooo'n 5 klijn als een blockbeugel

en zo'n headgear daar zit alles aan de buiten kant dus minder in je mond je het ziet er niet mooi uit enzo maarja ik heb liever iets dat fijner is voor me zelf
za, 01/04/2014 - 11:25 Permalink
vV

misschien meer richten op het positieve van het lange termijn eindresultaat dan te fixeren op korte termijn ongemakken.
Verder vanachter de pc geen zinnig woord over te zeggen, laat eerst eens een behandelplan maken.
za, 01/04/2014 - 12:04 Permalink
Ortholimburg

je maar...
maar een bitje is zoooo'n 5 klijn als een blockbeugel

Probeer eens een beetje normaal Nederlands te schrijven. Ik begrijp er de ballen niet van. Zal waarschijnlijk wel te maken hebben met feit dat ik Belg ben ???
za, 01/04/2014 - 12:44 Permalink
DePappa

Offtopic: Je kunt de meest ergerlijke fouten er volgens mij best wel uithalen, zeker nu je zo bezig bent op internet. In de browser Google Chrome zit al een spellingscontrole. Ook is het vrij eenvoudig om je zin te beginnen met een hoofdletter en af te sluiten met een punt. Ook nog even lezen wat je hebt getikt voordat je het plaatst kost ook maar weinig moeite.
za, 01/04/2014 - 13:31 Permalink
Sjoerd93

Ik heb sinds 2,5 jaar een slotjesbeugel, en heb na een paar maanden ook een headgear gekregen die ik volgens mij een maand of 8 moest dragen. Toen ik 13 was heb ik kort een blokbeugel gehad, maar heb de behandeling destijds niet afgerond omdat ik het zo verschrikkelijk vond. Vond de headgear op zich niet zo heel erg. Heb er niet veel last/pijn van gehad, terwijl dat wel het geval was bij de slotjesbeugel en de blokbeugel. Maar dat zal ongetwijfeld van persoon tot persoon verschillen.
di, 01/07/2014 - 19:43 Permalink
Sjoerd93

De blokbeugel voor een overbeet denk ik, maar ik weet het niet eens helemaal zeker meer. Het kon me toen bar weinig schelen. De headgear om mijn kiezen naar achteren te verplaatsen. Maar ik denk dat een headgear op hetzelfde neerkomt als je 'm krijgt om de groei van je bovenkaak af te remmen.
vr, 01/10/2014 - 00:44 Permalink