Heb ik een gaatje?

Author:
Lannister
Posted:
za, 06/21/2014 - 22:26
Zo’n drietal weken geleden ben ik op een algemene controle geweest naar de tandarts. Toen was er niks opmerkelijks te zien, buiten een zeer klein gaatje in een kies op de onderste rij van mijn gebit. Tijdens die drie weken heb ik altijd al wel een beetje gevoeligheid gehad in een kies op de BOVENSTE rij van mijn gebit, maar ik dacht dat dit niks ernstigs was.

Nu vandaag ben ik naar de tandarts geweest voor dat ene kleine gaatje te laten vullen op mijn onderste rij, zonder verdoving, maar opmerkelijk vind ik dat ik nu al enige uren ontzettende stekende pijn heb in die tand op mijn bovenste rij. Dat is erger geworden vandaag na het eten van popcorn, en meerbepaald na het tanden poetsen. Tijdens het eten doet het absoluut geen zeer, ook niet bij de aanraking van koud of warm water (wat vreemd is).

Ik zou echt niet weten wat dit is, en een diep gaatje lijkt me klein aangezien ik drie weken terug al op controle ben geweest. Het enige wat ik kan vermoeden: ik heb de afgelopen drie weken dagelijks met routine 3 sinaasappelen en 1 citroen in water gedronken. Ik ben daarmee gestopt nadat ik hoorde dat de zuren hierin het glazuur op je tanden kunnen aantasten. Zou het hier iets mee te maken hebben? Of met het laten vullen van dat ene kleine gaatje op de onderste rij? Of heb ik echt een gaatje in mijn kies op de bovenste rij? Ik zou liever eerst wat rondvragen i.p.v. nu alweer terug te keren naar de tandarts...

Bedankt !
Lannister

Ik laat nooit echt foto's nemen, ik zou niet weten van wanneer het al geleden is..

Overigens, de pijn is vandaag al een stuk minder. Zou het dan toch een 'neveneffect' van het boren zonder verdoving zijn..?
zo, 06/22/2014 - 21:56 Permalink