Nieuw kunstgebit.Jippie.

Author:
Fred40
Posted:
zo, 07/27/2014 - 12:07
Beste allemaal

Afgelopen Donderdag was het dan zover, na ettelijke bezoeken aan de technicus dat mijn overgebleven tanden en kies getrokken moesten worden om plaats te maken voor een nieuwe lach prothese. Auw... dat prikje bij de voortanden deed gemeen zeer maar overleef je wel. Plop..plop...enz... en de boel licht bloedend op het tafeltje bij de tandarts. Kunstgebit erin en klaar. En ja nu lees ik allerlei horrorverhalen maar heb nergens last van. Ok..Het eten gaat van geen millimeter en je voelt wel dat er iets in je mond zit dat er eigenlijk niet hoort en een klien pijnlijk plekje achter maar als ik soms lees hoe een horror het bij sommige ( Ahum sommigen piepen ook wel heel erg snel) is gegaan mag ik van geluk spreken. Ben er tot nog toe happy mee.
RayoDelSol

Wat fijn om te lezen dat het bij jou ook zo positief verloopt. Het trekken van al mijn tanden en kiezen boven en onder vond ik alles behalve een pretje, maar duurde bij elkaar nog geen 10 minuten. Daarna eigenlijk helemaal geen last gehad. Later wel wat drukplekjes maar dat was na een bezoekje aan de kliniek ook zo weer opgelost.
Voor je het weet gaat eten ook weer redelijk goed :)
ma, 07/28/2014 - 19:45 Permalink
Constantijn

Veranderingen in occlusie (hoe de kaken op elkaar komen) zijn zeer onwaarschijnlijk voor het veroorzaken van dit soort problemen, maar zijn niet helemaal uit te sluiten.

Als je er nog steeds last van hebt, ga dan binnenkort naar de huisarts.
vr, 08/01/2014 - 16:44 Permalink