Goedemorgen,
Ik ben op m'n mond gevallen en heb nu stukjes van m'n tand er af en er zitten ook barstjes in m'n tanden.
Ik weet wel dat ze weer een stukje tand er aan kunnen zetten maar kunnen ze de barstjes ook weg werken?
Groetjes Cas
Ik ben op m'n mond gevallen en heb nu stukjes van m'n tand er af en er zitten ook barstjes in m'n tanden.
Ik weet wel dat ze weer een stukje tand er aan kunnen zetten maar kunnen ze de barstjes ook weg werken?
Groetjes Cas
Re: barstjes in tanden na val
Wat naar dat je op je tanden bent gevallen! Aan barstjes is inderdaad niet veel te doen. Het is wel verstandig om even goed in de gaten te houden of je tanden niet grijs worden. Het kan zijn dat zo'n barst verder loopt of je wortel en dat kan gaan ontsteken of pijn gaan doen. Als je je ongerust voelt, kan je beter even de tandarts bellen.
groetjes
Wat kunnen ze dan nog doen als de tand wel grijs word?
Groetjes
Maar het klinkt allemaal niet zo goed :smt009
Kan de tand zelf wel behouden blijven of moet er dan een kroon op of iets anders
Na een val waarbij tanden een dorse klap gehad hebben altijd naar de tandarts om het even na te laten kijken en voor een foto, ook als vergelijk op langeere termijn.