Ik zag gisteren dat er een klein deukje in mijn voortand zit. Ik schrok hier heel erg van, Ik verzorg mijn tanden altijd goed en het was me nooit opgevallen. Nou zie je het niet heel erg. Alleen als ik er goed naar kijk in de spiegel. of als ik er met mijn tong overheen ga!
Ik vraag me af of dit glad te krijgen is en hoe ze dat doen? kan het opgepoetst/gevuld worden. het is maar echt een klein deukje, maar ik irriteer me eraan.
groetjes Eline
Ik vraag me af of dit glad te krijgen is en hoe ze dat doen? kan het opgepoetst/gevuld worden. het is maar echt een klein deukje, maar ik irriteer me eraan.
groetjes Eline
Re: deukje voortand
Misschien zit het er al heel lang, maar valt het je nu pas op.
Als je het echt weg wilt hebben, kan er waarschijnlijk wel iets met composiet gedaan worden.
Laat het even zien aan je tandarts, hij/zij kan je het beste vertellen wat de mogelijkheden zijn.
Ja het is inderdaad nauwelijks te zien, maar ik ben altijd zo als ik zo iets heb dan wil ik dat graag weg hebben.
Hoe gaan ze te werk als ik er toch voor kies om het op te vullen? Is het dan alleen een kwestie van composiet erop doen en glad maken, of moet er iets van de tand afgehaald worden (dit zou ik liever niet willen).
Ik ga morgen even de tandarts bellen voor een aspraak
Fijne zondag!
Punt is, het heeft er zeer waarschijnlijk altijd al gezeten...waarom stoort dat nu ineens? Kijk er naar zoals andere mensen het zien, dus op normale gespreksafstand. mensen die dichterbij zijn hebben de aandacht zeer waarschijnlijk ergens anders.
Ik vind het altijd vreemd als mensen dit soort normale anatomische zaken gaan bekijken door heel dicht op, bijna in een spiegel te kruipen.