Dag tandartsen, ik heb een vraag.... Misschien ben ik hier wel onterecht bezorgd over, maar ik zou graag een onzichtbare beugel zoals Invisalign willen laten plaatsen. Alleen nu ben ik bezorgd of het plastic waar de bitjes van gemaakt zijn ongezond is voor je.... Je hoort wel eens dat bijvoorbeeld flesjes drinkwater van plastic chemische stoffen lekken in het water. Wat is jullie mening hierover?
Daarnaast wil ik mogelijk twee facings op mijn voortanden, omdat hier door vullingen in het midden steeds bruine plekken ontstaan die dan bijgewerkt moeten worden. Mijn tandarts raadt composiet aan. Composiet is ook een soort plastic, toch? Ben ook bang dat dit ongezonde stoffen zou lekken... Hoor graag wat jullie hiervan denken! Hartelijke groet, Frances
Daarnaast wil ik mogelijk twee facings op mijn voortanden, omdat hier door vullingen in het midden steeds bruine plekken ontstaan die dan bijgewerkt moeten worden. Mijn tandarts raadt composiet aan. Composiet is ook een soort plastic, toch? Ben ook bang dat dit ongezonde stoffen zou lekken... Hoor graag wat jullie hiervan denken! Hartelijke groet, Frances
Re: Invisalign, lekkend plastic?