Vanmorgen heeft kaakchirurg dopjes geplaatst op 6 implantaten in bovenkaak. Aan rechterkant moest hij een stukje tandvlees hechten, Vanmiddag is er aan die kant een soort bloedzwelling ontstaan en blijft het licht bloeden. Is dit normaal? graag reactie
maddy dejong
maddy dejong
Re: implantaat
Ik heb 3 weken geleden 6 implantaten in mijn bovenkaak gekregen en zit nu in de inhelings fase en ben zo benieuwd hoe anderen deze fase ervaren omdat ik er toch best weinig over kan vinden op internet!
Mijn implantaten zitten in principe onder mijn tandvlees maar doordat er een hechting los is gegaan is er 1 al helemaal bloot komen te liggen en eerlijk gezegd voelt dat fijner aan dan die nog wel onder mijn tandvlees liggen!
Het is allemaal nog zo gevoelig en wil graag wat erop gaan kauwen zachtjes maar zelfs dat voelt niet prettig.
Inmiddels zijn er 4 implantaten gedeeltelijk of al bijna helemaal te zien dus over een paar maanden met het bloot leggen zal het allemaal hopelijk mee gaan vallen?
Ik ben zo benieuwd naar ervaringen over de inhelings periode?
Heb inmiddels er al 10 maanden inhelen erop zitten omdat er kunstbot is ingebracht!
Hoe lang hebt u nu de inhelingsperiode gehad van de implantaten daar ben ik wel benieuwd naar?