Goedendag,
Als allereerst excuus dat ik geen 'tandarts taal' spreek. (Ik kan wel popie jopie gaan googlen maar dat heeft ook weinig zin.)
Ik heb al sinds eind vorig jaar (2014) last van een kies (rechtsonder). De pijn was te overzien.
Ik ben naar de tandarts geweest in 2014 en deze heeft het toen gevuld.
Maar de pijn werd alleen maar erger daarna.
Begin 2015 is besloten om maar een wortelkanaal behandeling te gaan doen.
Dit zou in 2x gebeuren.
De eerste keer werd geveild, en werd mij verteld dat ik nu geen last meer zou hebben.
Nou wel dus....
Dus nog een keer naar de tandarts die heeft het nog een keer open gehaald en weer geveild.
En je raad het al, nog steeds last.
Vanwege de extreme pijn die ik had wilde ik de kies laten trekken. Maar in overleg met de tandarts toch maar besloten om het nogmaals te veilen (ditmaal met een microscoop erbij)
Prima dat gedaan, en ik heb daarna 2 weken last gehad maar daarna was het over.
Dit was in maart.
We hebben besloten om vanwege verzekeringstechnische redenen. Pas volgende jaar het op te vullen.
Helaas is vannacht spontaan de pijn weer begonnen en heviger dan ooit....
Bij warm/koud voel ik niets alleen bij druk, ga ik door de grond van de pijn (ook aanraken met de tong).
Letterlijk mijn hele onderkaak (rechts) doet extreem veel pijn, en vanwege de pijn.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Als allereerst excuus dat ik geen 'tandarts taal' spreek. (Ik kan wel popie jopie gaan googlen maar dat heeft ook weinig zin.)
Ik heb al sinds eind vorig jaar (2014) last van een kies (rechtsonder). De pijn was te overzien.
Ik ben naar de tandarts geweest in 2014 en deze heeft het toen gevuld.
Maar de pijn werd alleen maar erger daarna.
Begin 2015 is besloten om maar een wortelkanaal behandeling te gaan doen.
Dit zou in 2x gebeuren.
De eerste keer werd geveild, en werd mij verteld dat ik nu geen last meer zou hebben.
Nou wel dus....
Dus nog een keer naar de tandarts die heeft het nog een keer open gehaald en weer geveild.