Hele gebit in 1 x getrokken door ..., sindsdien 9 fistels, aften en een witte tong ( ontstekingen blijven komen )

Author:
Esther
Posted:
vr, 11/27/2015 - 12:58
Hoi allemaal,

Op 4 november heeft ... mijn hele gebit ( 21 tanden en kiezen ) in 1 x getrokken.
Zover ik weet is mijn mond niet schoongemaakt en ook heb ik geen antibiotica hiervoor gekregen.

's Nachts begonnen de problemen pas echt.
Mijn hele tandvlees zwol zo erg op, dat ik het gebit eruit moest halen.
De bloedingen werden daardoor erger.
Ik heb op ijsblokjes gesabbeld en had maandverband in de vriezer gelegd.
Dat was heerlijk en na 2 uur nam de zwelling en de bloedingen af.

2 dagen later begonnen de ontstekingen en het gebit kon ik niet meer in mijn mond doen.
De ontsteking zat er ook nog toen de hechtingen eruit gehaald werden.
De tandarts kon niets over de ontsteking zeggen.
Dat kon de kaakchirurg.

Op de röntgenfoto was een zeer grote zwarte vlek zichtbaar ( 10 cm bij 3 cm )
Ik moest de ontsteking maar afwachten en in januari wilde de tandarts een OPG maken en aan de hand daarvan pas een doorverwijzing voor de kaakchirurg geven.
2 Dagen laten waren er nog 2 ontstekingen bijgekomen.
Dat begon als een soort puistje ( Fistels )
Weer 2 dagen later zat er weer een nieuwe ontsteking en ben ik naar de huisarts gegaan.
Deze schrok heel erg en heeft direct een doorverwijzing voor de kaakchirurg gegeven.
Het noodgebit zat helemaal vol met scherpe randen.
Op glas knabbelen doet denk ik minder pijn...

Toen viel de factuur in de bus....die klopt dus totaal niet.
Ook mocht ik in 6 of 8 keer betalen, daarom ben ik akkoord gegaan met de behandeling.
Puntje bij paaltje...ik moet € 1200,- in 4 x betalen ( aanvullende uitkering )

Ik heb dus te kennen gegeven dat ik helemaal verkeerd behandeld ben en daarom niet meer behandeld wens te worden in hun kliniek.

Toen begonnen de problemen pas echt.
Ik wilde niet dat zij contact zouden opnemen met de Kaakchirurg, want ik ben immers geen patiënt meer bij hun.
Ik wilde graag zelf een kopie van mijn dossier hebben en heb dat aan hun gevraagd.
( kopie weigeren ze te geven, zij willen het dossier uitschrijven. In mijn ogen is dat geheel iets anders als een kopie maken )
Eerst was hun antwoord; wij willen u niet voor nog meer kosten zetten ( kosten waren € 7,- kwam ik later achter )
Ik wilde ook graag een kopie van de röntgenfoto voor de kaakchirurg, maar die weigeren zij te geven.
Ik moet eerst de hele rekening betalen voordat ik een kopie van de röntgenfoto krijg.
Uiteindelijk heb ik aan de assistente van de kaakchirurg alles uitgelegd en gevraagd of zij hier achteraan kunnen en willen gaan.

Ik moet eerst de kosten voor het uitschrijven van mijn dossier betalen, maar zij weigeren om mij hun bankrekeningnummer te geven.
Kortom zij werken echt alles tegen.

Ik heb mij eigen nog nooit zo ziek gevoeld als de afgelopen weken.
Ik kan niet eten, niet slapen, val af, 3 x per dag mijn tong poetsen, duizelig, misselijk, buikpijn, diarree.
Ben nog nooit zo bang geweest als nu.
Bang dat al die ontstekingen naar binnen slaan en in mijn bloedbaan terecht komen.

Voor mij geen enkele tandarts meer, ik vertrouw hun echt niet meer.
Heb met teveel tandartsen teveel meegemaakt
Esther

Als antwoord op door Lieneke

Dank je wel Lieneke voor jouw bericht,

Ik heb overigens na jouw bericht de naam van de kliniek weggehaald.
Mijn excuses.
Ik heb alles al ingeschakeld wat er valt in te schakelen ( KNMT, IGZ, NZA, Meldpunt zorg, ziekenfonds )
Met TIP zal ik ook nog contact mee opnemen, maar dat hoort toch bij de KNMT?

Groetjes Esther
ma, 11/30/2015 - 16:43 Permalink