Help!

Author:
vanhalen
Posted:
ma, 01/11/2016 - 09:24
2014 para geconstateerd.
Onder behandeling geweest bij MH.
Laatste controle was 23-10-2015.
Prima para onder controle alles goed. Wordt mij zelfs gevraagd of ik nog een nieuwe afspraak wilde maken, gezien de para niet nodig.
Toch nieuwe afspraak gemaakt, leek mij niet onverstandig.
Op 4-11-2015 gestopt met roken.
Kom ik op 6-1-2016 bij de tandarts voor periodieke controle, hij schrikt zich rot... para is drama....hoor hem praten over 1 cm.
Zsm afspraak moeten maken, vanmiddag terug.
Hoe is het mogelijk dat het in een tijdsbestek van een week of 10 van goed (onder controle, netjes) naar zo slecht gaat?
Qua onderhoud, poetsen etc is er niks veranderd, vanaf het begin van de behandeling van para was er een stijgende lijn zichtbaar...iedere keer was het beter.
vanhalen

Vanmiddag dus geweest.
Ipv de tandarts, werd ik nu geholpen door een preventie assistent.
Vorige week zei de tandarts dat hij mij zou helpen om de para te bestrijden.
Dat gaf mij het idee dat het werk van het afgelopen jaar door de MH niet goed was gedaan.
Maar goed, de PA heeft mij verteld hoe ik mijn tanden moet poetsen....en hoe ik stokerde en raggerde.
Nja zal allemaal wel, op mijn vraag hoe het nu staat met de para...was het opeens net als ergens in juli, tenminste dat kaartje stond op de pc . Op mijn vraag waar het kaartje was van mijn laatste behandeling 23-10-2015, zei ze dat die er niet was. Simpel geen pocket dieptes genoteerd.
Goed volgende keer 15 feb gaat ze onder het tandvlees schoonmaken en moet ik zeggen wat ik met 2 kiezen wil.
Kiezen dieptes 10 mm, dus snijden of trekken.
Heb nu een stuk schuurlinnen mee gekregen, wat ik maar moet gaan kopen op internet.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik ervan overtuigd begin te raken dat het allemaal business is.
Zal mij niks verbazen als op de factuur een tandarts in rekening wordt gebracht ipv een PA.
Ik krijg een behoorlijk onderbuik gevoel, of ehh mss toepasselijker een wrange smaak van in mijn mond.
ma, 01/11/2016 - 18:24 Permalink