Verstandkiezen laten verwijderen nog wel last van een en het ander.

Author:
Anoniem (niet gecontroleerd)
Posted:
vr, 03/25/2016 - 15:40
Hey beste mensen van t Tandarts forum.

Ik heb precies een week terug 2 verstandskiezen laten verwijderen in het ziekehuis eentje boven en eentje onder. Nu viel de behandeling zelf echt reuze mee alleen de dagen erna zijn best vervelend. Aan de bovenkant heb ik eigelijk geen last maar aan de onderkant wel lijkt wel of ik heletijd een soort van druk voel bij t tandvlees daarachter ook lijkt er gewoon een kleine gat te zitte helemaal achterin daar lijkt de irritaties ook voornamelijk vandaan te komen niet zo zeer op het plek waar hechtingen zitten. Ik weet niet of het normaal is dat er uberhaubt een gat zit terwijl er wel dingen gehecht zijn?

Vroeg me ook af hoelang je ongeveer last hebt van zo`n behandeling het is nu 7 dagen verder en kan nog steeds nauwelijks mijn kaken openen kan er net anderhalve vinger tusse duwen zeg maar.. Lastig met tandepoetsen en eten. Ik dacht voor ik de kaakchirurgen ga lastig vallen met dit eerst ff info vragen hier want mischien is het wel normaal wat ik heb en hoort deze last er nu eenmaal bij.

edit: nog vergeten bij te vragen in mijn geval hoe lang moet ik eigelijk nog wachten voor ik weer kan roken?

Groetjes,
Wesley