Hoi.
Door het niet herkennen van paradontitis door mijn oude tandarts, staan er 3 tanden van mijn bovengebit los. Dit was nu zo erg geworden dat mijn nieuwe tandarts besloten heeft een spalk te plaatsen. Nu is het probleem dat dat ding er nu 3 weken inzit en nu al 2 keer is voorgekomen dat de lijm loslaat. Dit is opzich niet een probleem maar ik heb geen zin om elke week terug te gaan om dat ding weer vast te laten zetten.. Nu is mijn vraag zijn er ook andere manieren om de loszittende tanden te fixeren? Dit is waarschijnlijk een tijdelijke oplossing ofzo maar ik zou niet weten hoe ze dit anders moeten doen...
Door het niet herkennen van paradontitis door mijn oude tandarts, staan er 3 tanden van mijn bovengebit los. Dit was nu zo erg geworden dat mijn nieuwe tandarts besloten heeft een spalk te plaatsen. Nu is het probleem dat dat ding er nu 3 weken inzit en nu al 2 keer is voorgekomen dat de lijm loslaat. Dit is opzich niet een probleem maar ik heb geen zin om elke week terug te gaan om dat ding weer vast te laten zetten.. Nu is mijn vraag zijn er ook andere manieren om de loszittende tanden te fixeren? Dit is waarschijnlijk een tijdelijke oplossing ofzo maar ik zou niet weten hoe ze dit anders moeten doen...
Misschien geef je niet alle
Als antwoord op Misschien geef je niet alle door Grappa
Als antwoord op Misschien geef je niet alle door Lieneke
Wat de oude tandarts betreft zou je kunnen overwegen een klacht in te dienen. Als je een rechtbijstandverzekering hebt, kosten proberen te verhalen. Misschien leren ze daarvan. De tandarts wordt betaald om bij de periodieke controle ook het tandvlees te screenen., (DPSI-score). Valt gewoon onder de richtlijn PMO, periodiek mondonderzoek, en onder de prestatieomschrijving van de NZa. Je hebt dus betaald maar de tandarts heeft niet geleverd wat zij/hij had moeten doen.