Vanaf half februari zwerfpijn in mijn kaak. Het lijkt kiespijn, maar het is anders dan ik ooit gevoeld heb. Bovendien zit de pijn overal, met name in de overgang van kies naar tandvlees. Het is om gek van te worden, soms heel aanwezig, dan weer enkele uren op de achtergrond. De pijn is heel erg lastig te omschrijven. In de 3 maanden die volgden diverse keren bij tandarts, kaakchirurg en huisarts geweest. Foto's gemaakt, zelfs van bijholtes, 2 zwakke kiezen laten trekken, maar zelfs daar blijft de pijn na het trekken bestaan. Misschien kaakklemmen, dus naar kaakfysio gegaan, ook niets te ontdekken. Pijnstillers in alle soorten doen helemaal niets, antibiotica geslikt want je weet maar nooit. Niets helpt. Het gekke is dat ik er s Nachts niet wakker van wordt, terwijl kiespijn vaak juist s Nachts opspeelt. iedereen staat voor een raadsel en oorzaak is onvindbaar. Had begin februari een definitieve brug gekregen, maar die zat meteen lekker. Niet van porselein maar een wat goedkoper materiaal ivm de kosten. Dus geopperd of het niet een soort allergie zou kunnen zijn. Maar dat kon volgens mijn tandarts niet. En dan ineens begin mei verdwijnt de pijn. Ik kan m'n geluk niet op! Helaas uit het niets is de pijn sinds vorige week in volle hevigheid terug. Weer die spierpijnachtige pijn in m'n kaken en t gevoel dat er af en toe duizenden spelden prikjes op m'n tanden en kiezen worden losgelaten. Geen idee bij wie ik nu weer moet aankloppen. Toevallig eergisteren bij mondhygiëniste geweest en die zag niets raars. Maandag maar naar huisarts, misschien toch iets van aangezichtspijn? Toch knaagt de vraag, ondanks dat de brug goed voelt en ik nergens pijn heb met kauwen of koud/warm, kan het zijn dat de brug niet goed zit? Nogmaals, pijn is begonnen 2 wkn na plaatsen brug. Maar kan dat zich door hele mond manifesteren? Wie herkent dit of kan me alsjeblieft een tip geven de oorzaak van de pijn te ontdekken?!