Botanker en/of kiezen trekken?

Author:
Vreetzak
Posted:
di, 09/13/2016 - 10:15
Hallo,

Ik heb een vraag over mogelijkheden bij een orthodontische behandeling. Stel dat het voor de behandeling noodzakelijk is dat een groep tanden naar achter wordt geplaatst. Is het in dergelijke gevallen altijd mogelijk om dit zowel middels een botanker als het trekken van kiezen op te lossen of kan het ook voorkomen dit alleen opgelost kan worden op 1 manier?
vV

Als antwoord op door Vreetzak

je stelt de vraag algemeen, maar daar heb je niets aan. Jouw specifieke geval zal je gewoon moeten laten beoordelen op mogelijkheden. In theorie kan van alles, maar in specifieke gevallen houd je soms maar 1 of 2 mogelijkheden over.
vr, 09/22/2017 - 14:32 Permalink
Vreetzak

Als antwoord op door vV

je stelt de vraag algemeen, maar daar heb je niets aan. Jouw specifieke geval zal je gewoon moeten laten beoordelen op mogelijkheden. In theorie kan van alles, maar in specifieke gevallen houd je soms maar 1 of 2 mogelijkheden over.

Ik was ook op zoek naar algemene informatie en niet uitsluitend naar informatie over mijn specifieke geval, dus mijn vraag is wel degelijk zinvol. Het antwoord op mijn vraag is dan ook nee, beide oplossingen zijn niet altijd mogelijk, als ik jouw antwoord goed interpreteer tenminste. Maar goed bedankt voor de reactie, heeft een jaar geduurd, maar dan heb je ook wat.
vr, 09/22/2017 - 15:20 Permalink