Heb sinds eind augustus een klikgebit, maar vorige week controle voor mijn klikgebit, nu vanmorgen nog naar de tandtechniker, voor dat ik een plekje had bij mijn tandvlees, maar heb idee dat mijn klikgebit ook erg strak over de steg zit, en nu ik deze uit wil doen dit momenteel niet lukt.
Hoe doen jullie dit als het niet lukt een klikgebit uit die over een steg gaat en dan op de avond, heb het idee dat klikgebit niet lekker over de schroef zit
Hoe doen jullie dit als het niet lukt een klikgebit uit die over een steg gaat en dan op de avond, heb het idee dat klikgebit niet lekker over de schroef zit
Hoi ik heb een klikgebit
In het begin was het bij mij ook een crime om hem uit te krijgen maar gebruikte een tissue om mijn vingers en dan heb je echt veel meer grip.
Ben in het jaar 2x terug geweest omdat hij te los zat en de laatste keer heeft de tandproteticus hem heel strak gezet en gebruik ik dus weer een tissue.
Het is veel fijner dat hij nu strakker zit want anders gaat hij echt veel sneller los zitten. Het hoeft maar iets te wiebelen en het gaat steeds weer sneller los zitten.
Hoe gaat het met in doen als je het gevoel hebt dat hij niet lekker over de schroef zit want dan zul je ook iets moeten merken?