Had verkomen kunnen worden

Author:
maiga
Posted:
za, 11/26/2016 - 05:35
In september is het bij mij begonnen met hevige kiespijn ben ook gelijk naar de tandarts geweest ze konden niks vinden 2 dagen later weer zo een pijn dus weer naar de tandarts geweest en heb foto's laten maken bij de kies die zo een pijn de zat een ontsteking die ze niet meer konden helpen dus die moest getrokken worden en op de foto is de tandarts ook achter gekomen dat een van zijn collega's er een zootje van heeft gemaakt in mijn mond en dingen niet goed gevuld was nu is hij er ook achter gekomen dat ik 2 gaatjes heb waar van in groot is en een ander klein en gevuld moet worden maar eerst Ff van me ontsteking af komen nu ziten we in eind november en ben tussendoor al 6x bij de tandarts geweest en geen een keer heft hij het over die gaatjes in mijn kies gehad maar nu heb ik weer kies pijn en het moet zeen zenieuwbehandelling worden wat verkomen had kunnen worden bij de aler eerste afspraak of de 2e afspraak aan gezien ik nog geen tandarts verzekering heb moet ik tot volgend jaar wachten voor een behandeling dus heb antibiotica gehad maar ze doen er niks aan geen nood vulling zo dat ik van de pijn af ben tot in het nieuwe jaar dat in nog maar een week of 4 naar mij idee word dit zo aleen maar ergens zo dat ze hem niet meer kunen reden en ik hem moet laten treken wat voor mij echt geen optie is ik vind nu dat bijna alle tandartsen slegt zijn tot nu toe heb ik alleen maar slegte ervaringen met ze ge had waar door ik van een mooi goed gebit naar een slegte ben gegaan
vV

1. graag wat meer interpunctie..dit is onleesbaar.
2. gaatjes komen niet vanzelf en worden ook niet door de tandarts veroorzaakt. Spijtig dat ze er laat achter gekomen zijn maar met verdere voorgeschiedenis ontbrekend is daar weinig zinnigs over te zeggen. Goed idee toch ook eens naar mondhygiëne en/of voeding te kijken, is in 99 % van de gevallen namelijk de eigenlijke oorzaak van dit soort problemen..Ook bij regelmatige controles kan het voorkomen dat gaatjes zich heel snel ontwikkelen, bv bij regelmatig veel frisdrank gebruik waarbij koolzuurhoudende frisdranken mn cola en energiedrankjes killing zijn.
za, 11/26/2016 - 12:20 Permalink