Ik heb sinds zondag last van kiespijn. Nu ben ik geen held bij de tandarts.
En ik ben bang dat hij getrokken moet worden. Ben rechtsonder al een kies kwijt en deze is linksboven. Waar voorheen al een stuk van af is gebroken.
Ook heb ik volgens mij al eens Wkb gehad aan die kies. Van wat ik heb gelezen is het niet een tweede keer mogelijk.
De kiespijn lijkt op sommige momenten minder te worden. En ik heb absoluut geen last bij bijten. Wel trekt de pijn door in mijn wang en richting oog. Als ik op mijn tandvlees druk of aan de kies zit gebeurd er weinig/niets qua pijn.
Zou dit vanzelf over kunnen gaan? En hoelang zou dat gemiddeld moeten duren? Met ibu valt het goed uit te houden. Voel dan niets. Maar om nu altijd ibu te blijven slikken?
En ik ben bang dat hij getrokken moet worden. Ben rechtsonder al een kies kwijt en deze is linksboven. Waar voorheen al een stuk van af is gebroken.
Ook heb ik volgens mij al eens Wkb gehad aan die kies. Van wat ik heb gelezen is het niet een tweede keer mogelijk.
De kiespijn lijkt op sommige momenten minder te worden. En ik heb absoluut geen last bij bijten. Wel trekt de pijn door in mijn wang en richting oog. Als ik op mijn tandvlees druk of aan de kies zit gebeurd er weinig/niets qua pijn.
Zou dit vanzelf over kunnen gaan? En hoelang zou dat gemiddeld moeten duren? Met ibu valt het goed uit te houden. Voel dan niets. Maar om nu altijd ibu te blijven slikken?
Dit is denk ik niet het
Die kan een foto maken, om te zien of er inderdaad ooit al een wortelkanaalbehandeling is gedaan, en of deze goed is geslaagd.
Als er echt iets mis is met de kies, gaat dit niet vanzelf over.
Nu is de kies misschien nog te redden, als je te lang wacht niet meer.
Als antwoord op Dit is denk ik niet het door Romy32
Dit is denk ik niet het
Nou de pijn is nu gelukkig bijna verdwenen. Ik ben wel erg verkouden. En ik heb nu last van een voorhoofholte ontsteking. (druk in voorhoofd neusstreek bij bukken) Wel vaker gehad.
Zou dat samen kunnen hangen? Wat ik heel gek vind is dat ik totaal geen last had van pijn bij kauwen, warm koud etc.
Een kaakholteontsteking
Is de pijn ook zonder pijnstillers bijna weg nu?
Als antwoord op Een kaakholteontsteking door Romy32
Een kaakholteontsteking
Ja zonder pijnstillers geen pijn meer af en toe een hele lichte pijnscheut.
Nu wel een druk bij de neus boven.
Maar die ontsteking kan verder geen gebitschade opleveren?
Als antwoord op Een kaakholteontsteking door Wackid
Een kaakholteontsteking
Lees dit maar eens.