Sinds vannacht veel pijn..

Author:
Floep
Posted:
vr, 01/06/2017 - 18:11
Hallo iedereen,

Ik weet niet hoe het hier werkt of dit de juiste plek is maar ik heb sinds vannacht onwijs veel last van mijn mond.

De plek is lastig te beschrijven.. Het zit rechtsboven, maar het is niet echt een tand die pijn doet, maar het zit daar wel in de buurt (rechts boven). Ik heb een tijd geleden al vaker een pijn gevoeld daar, maar dit ging vaak weer weg na een korte tijd en heb er daarom niet echt iet aan gedaan. Ook omdat ik niet echt fan ben om naar de tandarts te gaan.

Nu is het veel zo, dat als de pijn ontstaat, in vaak al een tijdje op bed lig of er s nachts van wakker wordt. Ook vannacht dus, nu is de pijn echter niet meer weg gegaan. Deze pijn gaat ook gepaard met hoofpijn en pijn aan mijn oor / oog. (ik kamp wel al langer met hoofdpijn afgelopen maand, ook als ik geen last van mijn mond heb).

Paracetamol hielp voorheen wel, maar nu dus ook niet meer. Vanmiddag geprobeerd te tandarts te bellen maar die waren helaas al gesloten. Ik zit hier nu dus op de bank met echt een enorme pijn, dat een beetje afzakt zodra ik ga lopen / staan, maar zodra ik ga liggen of op de bank zit deze pijn echt ondragelijk wordt.

Heeft iemand tips wat ik tijdelijk kan doen voordat ik maandag morgen de tandarts weer kan bellen? Heb al overdreven goed mijn tanden gepoetst en slik om de 4 uur paracetamol op dit moment.