Brugdeel

Author:
Brugdeel
Posted:
wo, 02/01/2017 - 20:00
In 2015 juli heeft mijn tandarts een behandelplan opgesteld. Daarin stond ook dat ik een kies moest laten trekken. Op de bewustedag bij de tandarts keek de tandarts nog even hoe en wat. Ik zei tegen hem dat betreffende kies deel uitmaakt van een pijler van een 10 delige brug. Hierop keek hij weer op zijn pc en zei met volle overtuiging dat deze bewuste kies NIET deel uit maakte van een van de pijlers. TEnslotte heeft deze tandarts zelf deze brug gemaakt. Dus hij zal het toch wel weten dacht ik ik heb hem zelfs meerdere keren gevraagd of het wel zo was. Waarop hij weer op zijn pc keek. Deze tandarts begonnen te sjorren aan betreffende kies en jahoor ineens een knak en de brug kwam los van de pijler. Hij schrok hier even van, maar zei dat het normaal is dat de brug er toch af moest en dat hij hem gelijk eventjes losgetrokken had. Brugdeel was op verschillende plaatsen beschadigd (het gebakken porscelein sprong op drie tanden er af.) rond veertien dagen later heeft deze tandarts deze brug weer terug geplaatst. Maar de schade aan de brug ( getordeerd vermoedelijk, het welk deze beledigend ontkende) en pijler is niet te repareren. Deze pijler is zwaar beschadigd, hetgeen hij ten stelligste heeft ontkend. Nu is dezelfde brugdeel weer losgekomen en as vrijdag opnieuw vastzetten. Ook het opgestelde behandelplan wat door mij betaald is komt nu niet overeen door deze domme fout. Tandarts vindt niet dat hij een fout heeft gemaakt, ik vind dat heel onzorgvuldig is geweest met het archieveren van de behandelden tanden en kiezen en verwacht een behandeplan waarin de kosten van zijn fout voor zijn rekening moet komen. Ik denk dat dit een rechtzaak gaat worden. Misschien kan iemand mij helpen.
Met vriendelijke groet
Brugdeel