Author: Bloesem Posted: za, 02/11/2017 - 15:15 Wie herkent deze plekjes? Heb ze nu 1 week. Zoek herkenning. Heb het nooit eerder gehad. Attach Lieneke Dit lijken kleine aften of Dit lijken kleine aften of herpes uitbraak. Heb je ook koorts of niet lekker in orde? Als de plekjes over 1 week niet weg zijn, dan laat het even bij de tandarts of mondhygiënist zien. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 02/11/2017 - 16:25 Permalink Bloesem Als antwoord op Dit lijken kleine aften of door Lieneke Dit lijken kleine aften of Dankje Lieneke. Ik voel mij niet ziek. Denk ook aan aften. Maar heb ze nog nooit gehad. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 02/11/2017 - 17:25 Permalink 6097 weergaves
Lieneke Dit lijken kleine aften of Dit lijken kleine aften of herpes uitbraak. Heb je ook koorts of niet lekker in orde? Als de plekjes over 1 week niet weg zijn, dan laat het even bij de tandarts of mondhygiënist zien. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 02/11/2017 - 16:25 Permalink
Bloesem Als antwoord op Dit lijken kleine aften of door Lieneke Dit lijken kleine aften of Dankje Lieneke. Ik voel mij niet ziek. Denk ook aan aften. Maar heb ze nog nooit gehad. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 02/11/2017 - 17:25 Permalink
Dit lijken kleine aften of
Als antwoord op Dit lijken kleine aften of door Lieneke
Dit lijken kleine aften of