Erg veel pijn + nog verdoofd in lippen / kin na trekken verstandskiezen

Author:
AAmber95
Posted:
di, 05/16/2017 - 21:22
Hoi hoi,

Gisteren (maandag) rond 18.30 zijn mijn verstandskiezen getrokken bij de kaakchirurg. Rechtsboven en rechtsonder. Ik heb 3 verdovingen gehad. De kaakchirurg dacht dat het wel op de 'oude' manier kon (dus in 1x eruit trekken) maar na serieus een halfuur trekken, wiebelen en doen, vond hij dat ik een wel hele sterke kaak had. Ook boven lukte hem niet, ondanks alle kracht die hij probeerde erop te zetten.

Hierna besloot hij te gaan zagen / boren (??) en dit ging snel, weet niet eens meer wat hij precies had gedaan want was door al dat trekken en gedoe echt de weg kwijt. Ze zijn er nu in ieder geval uit.

'S avonds toen ik thuis kwam en de verdovingen uit begonnen te werken kreeg ik echt een enorme pijn. Nu heb ik hier nog steeds last van. Eten lukt absoluut niet en ik leef op yoghurt dus voel me ontzettend slap. Heb ook koorts en last van hoofdpijn, voel me erg ziek. Ben bang dat dit vooral komt door al dat geklooi een halfuur lang, dat getrek en gedoe, waar hierna pas besloten werd dat het zo niet lukte. Ik neem continu een ibuprofen maar ik voel me echt verschrikkelijk. Heb het idee dat dat niet eens helpt.

Verder is mijn lip en kin (aan de rechterkant) nog steeds verdoofd. Of Naja verdoofd, het voelt als ik her aanraak alsof het slaapt, alsof je zeg maar je slaapbeen aan raakt. Een heel raar maar ook vervelend gevoel, deze verdovingen moeten namelijk toch allang uitgewerkt zijn!?

Vraag aan jullie:
Wat kan ik doen aan deze verschrikkelijke en zeurende pijn? Ik baal er vooral ook van dat ik niks binnen krijg, want voel me denk ik juist daardoor ook zo slap en futloos.

En: wanneer gaat deze verdoving uitwerken? Wanneer krijg ik weer gevoel in mijn lip en kin? Moet ik mij zorgen maken dat het zo lang duurt?

Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.