Drukkend gevoel boven kiezen rechts

Author:
Eveliene
Posted:
wo, 10/25/2017 - 14:07
HoiAllemaal
Sinds de kronen ben ik heel bewust bezig met me tanden.
Nu is het zo dat ik 3 dagen terug op iets hards beet. Er was even paniek want ik dacht dat ik een stuk vulling kwijt was. Gelukkig niet...ook kan ik geen scheuren enz ontdekken.

Maar nu heb ik steeds bij de kiezen een drukkend gevoel. Net alsof de kiezen in de tandvlees worden gedrukt?!
U begrijpt totale paniek...ook omdat ik nu met vakantie ben.
Is het tandvlees ontstoken zonder dat ik het weet...is het normaal dat wanneer ik met me tong tegen de kies druk ik dan het gevoel heb dat de kies beweegt in het tandvlees?

Mijn zus heb net gekeken met een zaklantaarn en kan niet echt scheuren ontdekken....
Ben ik te paniekerig?
vV

Geen idee...zo vanachter de pc en zonder röntgenfoto kom ik hier niet verder mee...sorry. Je kan de eigen tandarts even bellen, die heeft in ieder geval fotos van de behandeling, en kan beter inschatten ahv voorgeschiedenis wat er loos kan zijn.
wo, 10/25/2017 - 15:11 Permalink
Eveliene

Als antwoord op door vV

Bedankt voor je reactie!

Het is helaas aan de andere kant..

Ik heb kleine ragers kunnen kopen in het kader van beter iets dan niets.

Met me tong voel ik verder ook niet dat er een scheur of iets in de kies zit. Het is gewoon een gevoel alsof de kies naar boven in het tandvlees wordt gedrukt.

Maandag ben ik weer terug van vakantie..hoop dat het zich even rustig houd, het komt en het gaat.....
wo, 10/25/2017 - 15:21 Permalink