Onder en boven tegelijk implantaten met botopbouw

Author:
Maria B
Posted:
di, 10/31/2017 - 01:37
Ik had vanmiddag om 15 uur een operatie gehad met plaatselijke verdoving, het duurde 45 minuten.
Na een jaar lang met een prothese te lopen en plakken, wat ik vreselijk vond, eindelijk is het zover:
Mijn implantaten werden geplaatst! Ik had niet genoeg bot in mijn bovenkaak dus ook maar tegelijk botopbouw met kunstbot.
In mijn bovenkaak 4 titanium schroeven, in mijn onderkaak 2.
Thuis Ibu 600 mg met 500 mg paracetamol genomen omdat ik veel pijn had. Even geslapen, gekoeld en ik heb momenteel geen pijn, geen zwellingen, geen bloed.
Dus voor iedereen die tegelijk onder en boven implantaten krijg met botopbouw : het kan ook reuze meevallen hoor! Wat ik hier soms las...dat je weken uit running bent enzo..ik ga overmorgen gewoon werken.
Mijn tandartspraktijk:
SmartDent in Roermond.
Ze zijn daar erg goed, kan iedereen aanbevelen
CARA SMITS

Ik ben vorig jaar alles getrokken en had vele bobbels kaak over,die uitstekende bobbels(net fjorden)moesten weggeknipt worden,ik heb de ziekte van Von Willebrand,een stollingsziekte.Dus moet van te voren een infuus halen.Ik werd van de verdoving Articaïne (snelwerkende verdoving kaakchirurg)heel eng,ik stuiterde zowat de tafel af van het schokken en ging toen hyperventileren.Ben er ziek van geweest.Nu blijkt na een jaar dat ik een :knife edge heb,de kaak is te dun om een implantaatgebit op te plaatsen.Ze gaan de top er af halen en dan op het iets dikkere gedeelte het implantaat zetten.Nu lees ik hier dat je een kunstbot kunt krijgen en daarop
implantaten,waarom gaat er bij mij een stuk kaak af..m.i is de hele kaak te dun.
Wat is wijsheid en wie weet er iets over die articaïne,ik heb epilepsie.Ik ben niet kleinzerig,maar vind het toch wel een beetje eng.Straks heb ik helemaal geen kaak meer.
do, 02/01/2018 - 13:56 Permalink