Author: Marijn28 Posted: ma, 12/04/2017 - 12:37 Volgens mijn oude tandarts is alles op deze foto in orde. Mijn nieuwe tandarts ziet iets onder de vulling op de middelste kies onderaan, en wil dit weghalen. Is dat echt nodig denkt u? De foto is ongeveer een jaar geleden gemaakt. Attach vV kan een dik laagje bonding kan een dik laagje bonding zijn op die plek. ik zou eraf blijven indien er geen klachten aan zijn. . herbeoordelen op foto's over een jaar. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 12/04/2017 - 13:04 Permalink Marijn28 Dank u wel voor uw snelle Dank u wel voor uw snelle reactie! Nee, ik heb er helemaal geen last van. Ik laat het dus even zo. Nogmaals dank. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 12/04/2017 - 13:16 Permalink 131 weergaves
vV kan een dik laagje bonding kan een dik laagje bonding zijn op die plek. ik zou eraf blijven indien er geen klachten aan zijn. . herbeoordelen op foto's over een jaar. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 12/04/2017 - 13:04 Permalink
Marijn28 Dank u wel voor uw snelle Dank u wel voor uw snelle reactie! Nee, ik heb er helemaal geen last van. Ik laat het dus even zo. Nogmaals dank. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 12/04/2017 - 13:16 Permalink
kan een dik laagje bonding
Dank u wel voor uw snelle
Nee, ik heb er helemaal geen last van.
Ik laat het dus even zo.
Nogmaals dank.