Bult tandvlees

Author:
tiffanynicky
Posted:
za, 12/16/2017 - 17:00
Hoi,

De afgelopen tijd heb ik ontzettend veel problemen gehad met mijn gebit door achterstallig onderhoud (bang voor de tandarts). Alle gaatjes zijn gewoon gevult, verstandskiezen zijn getrokken en een andere kies is getrokken. Nu is het zo dat er boven een gevulde kies een best grote onderhuidse bult zit in de overgang van mn tandvlees naar mijn wang. De bult is gevoelig en als ik op mn wang druk naast mijn neus doet het ook zeer. De kies zelf is enigzins gevoelig maar het doet niet constant echt zeer, het is meer een vervelend gevoel.

De tandarts heb ik hier 2 weken geleden bij een controle even naar laten kijken maar zij vertelde me dat dit tijdelijke gevoeligheid kon zijn en dat ik diezelfde bult aan de andere kant ook heb. Die bult zit dus niet aan de andere kant zover ik kan voelen en ook is het daar niet gevoelig.

Wat zou dit kunnen zijn en nog belangrijker, is het verstandig om hier nog 2,5/3 weken mee te blijven lopen tot het nieuwe jaar en mn nieuwe verzekering of is het belangrijk dat ik hier zsm naar laat kijken? Het is een kies die vrij vooraan zit dus die wil ik absoluut niet kwijt. HELP!!