Hoi allemaal
Ik heb sinds 4 dagen ineens een bult achter mijn laatste kies rechts onder op de foto links. Ik heb geen verstandskiezen meer dus dat kan het niet zijn. Die kies waar achter de Tandvlees bult zit is een kies met een kroon. Die kroon zit er al jaren en heb hier ook verder geen last van.
Maar wat kan dit zijn? Het vreemde is ook dat ook aan die kant in het midden van mijn wang zeg maar een witte streep loopt.
Nou ben ik enorm verkouden geweest, zeker 2 weken lang. Ik heb hier neusspray voor gebruikt. Nu heb ik enkel nog een wat raar rechter oor die soms heel open schiet enz.
Kan het daarmee verband houden?
Hoelang kan ik het aan kijken. Ben namelijk niet echt fan van de tandarts.
Wie helpt me....
Ik heb sinds 4 dagen ineens een bult achter mijn laatste kies rechts onder op de foto links. Ik heb geen verstandskiezen meer dus dat kan het niet zijn. Die kies waar achter de Tandvlees bult zit is een kies met een kroon. Die kroon zit er al jaren en heb hier ook verder geen last van.
Maar wat kan dit zijn? Het vreemde is ook dat ook aan die kant in het midden van mijn wang zeg maar een witte streep loopt.
Nou ben ik enorm verkouden geweest, zeker 2 weken lang. Ik heb hier neusspray voor gebruikt. Nu heb ik enkel nog een wat raar rechter oor die soms heel open schiet enz.
Kan het daarmee verband houden?
Hoelang kan ik het aan kijken. Ben namelijk niet echt fan van de tandarts.
Wie helpt me....
Ik zou het eerlijk gezegd
Hoe gaat het nu?
Is het al minder?
Als antwoord op Ik zou het eerlijk gezegd door Romy32
Ik zou het eerlijk gezegd
Ik heb voor nu extra vitamine C1000 gekocht en mondspoeling, kijken of het helpt. Mijn oor en keel achtig...zo een verkoudheidsstem zeg maar zijn ook nog flink aanwezig.
Als ik het niet vertrouw of erger word bel ik uiteraard de tandarts of de spoedarts maar dacht... Och misschien weet iemand dit..
Bedankt voor je reactie!