Tandpijn in Bangladesh!!!!

Author:
Sjoerd88
Posted:
zo, 04/01/2018 - 08:43
Hallo allemaal,

Een week geleden werd ik s'nachts wakker met pijn in mijn voortand boven. De pijn verspreidde zich een beetje door mijn bovenkaak. Aanvankelijk dacht ik dat het te maken had met een eerder getrokken kies maar later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk te hard in een pizza gebeten. Mijn voortand is voor zover ik weet in een goede conditie. Laatste controle was er niets mee aan de hand.

Ondertussen is er een harde bult boven dezelfde voortand gekomen op mijn kaak (helemaal boven waar bovenlip en kaak samenkomen) en heb ik een klein beetje pijn aan de tand. Ik kan de tand redelijk gebruiken maar erop tikken doet pijn. Als ik op de bult druk doet het ook pijn.

Normaal zou ik zsm naar de tandarts gaan maar ik zit voor mijn werk in Bangladesh. Ik lees op dit forum over allerlei ellende die kan ontstaan maar ik heb ook niet veel zin om hier naar een tandarts te gaan. Dus ik zou graag willen weten of deze ontsteking (aangenomen dat het een ontsteking is) vanzelf voorbij kan gaan of dat er nog iets anders is wat ik kan doen. Ik kan pas over 2 weken naar mijn tandarts in Nederland.

Ik hoor graag van jullie!!

Sjoerd