Hoi allemaal,
Sinds langere tijd heb ik laste van mijn kies (rechtsonder voorste kies). De betreffende kies is diep lichtend. De binnenkant komt net boven mijn tandvlees uit.
Ik heb voorheen geen last van deze kies gehad (gaatjes en ontstekeningen).
Het rare is dat ik niet altijd last heb, het komt gewoon aanzetten en de volgende ochtend is de pijn weer verdwenen.
Ik heb er niet last van met warmte en koud verschillen. Ik heb er alleen last van als ik erop drukt, duw of iets hards eet.
Iemand last van het zelfde?
Mvg,
Marcel
Sinds langere tijd heb ik laste van mijn kies (rechtsonder voorste kies). De betreffende kies is diep lichtend. De binnenkant komt net boven mijn tandvlees uit.
Ik heb voorheen geen last van deze kies gehad (gaatjes en ontstekeningen).
Het rare is dat ik niet altijd last heb, het komt gewoon aanzetten en de volgende ochtend is de pijn weer verdwenen.
Ik heb er niet last van met warmte en koud verschillen. Ik heb er alleen last van als ik erop drukt, duw of iets hards eet.
Iemand last van het zelfde?
Mvg,
Marcel
Ik ben geen tandarts, maar
Geen pijn in de ochtend is volgens mij overigens normaal. Ik heb echt flinke ontstekingen gehad en ook die doen 's ochtends bij het wakker worden geen pijn. Het duurt soms tot wel enkele uren voor de pijn weer echt op begint te steken. Je kan tijdelijk paracetamol en eventueel ibuprofen gebruiken om de pijn te verlichten tot je naar de tandarts kan. Maar dit werkt slechts tijdelijk! Uiteindelijk hebben pijnstillers geen effect meer op een ontsteking en dan zit er niets anders op dan met spoed naar de tandarts te gaan (met alle bijkomende kosten voor een spoed afspraak).
Succes ermee en hopelijk ben je hier vlug vanaf!