Klachten blijven aanhouden na WKB

Author:
MFes76
Posted:
za, 05/19/2018 - 09:19
Ruim een maand geleden kreeg ik last van pijn in mijn kaak en wang. Ik kon terecht bij de spoeddienst en toen bleek ik een ontsteking te hebben. Ik kreeg meteen een. WKB. Dagen daarna zeurde het maar met paracetamol was het te doen. Helaas werd het zeuren toch erger en na twee weken ongeveer is de noodvulling eruit gehaald, is er opnieuw gespoeld en opnieuw noodvulling geplaatst. Daarna ging het ruim een week goed en buiten zeuren weinig pijn. Tot vorig weekend, toen kreeg ik weer pijn. Ik kon afgelopen woensdag terecht bij mijn tandarts en die heeft het weer open gemaakt, heeft met vijltjes het een en ander gedaan, weer gespoeld en weer tijdelijke noodvulling geplaatst. Gezien een lagere weerstand heb ik antibiotica gekregen voor 5 dagen. Sinds gisteren heb ik weer veel pijn en als ik buk, voel ik druk op kies. Paracetamol helpt niet meer en ik moet eerlijk bekennen, ik word er radeloos van en weet niet zo goed wat te doen. Geduld en hopen dat antibiotica aanslaat of toch weer aan de bel trekken?