Eerste verstandskies removal. Ontsteking of genezing?

Author:
Saarr
Posted:
zo, 05/27/2018 - 17:18
Hallo allemaal,

Eergister 25 mei is een verstandskies boven verwijderd wat reuze meeviel. Prikjes waren goed, het was geen trek/geduw en alleen maar 2 3 mini krakjes gehoord. De dag zelf niet zo'n last gehad. Tweede dag had ik een iets gezwollen wang, naar gevoel en een rare smaak in mijn mond. Vandaag, 3e dag begint het wat naarder te worden. Mijn wang is meer gezwollen met een blauwe plek en wanneer ik met me tong reik naar de plek smaakt het soort van zoutzoetig? Het is geen speeksel maar voelt als een iets dikker structuur en het stink, het is zo goor. Ik heb nog gaasjes die ik heb gekregen van de kaakchirurg, moet ik proberen om erop te bijten zodat het spul geabsorbeerd word?
Ik kan helaas niet zien hoe het eruit ziet daar boven achter maar me moeder zegt dat het er iets wit uitziet. Is het ontstoken? Is het aan het genezen?
Ik gebruik paracetemol (2) wat gelukkig helpt wanneer ik de pijn weer voel opkomen en spoel met water&zout.
Ik verwacht natuurlijk niet dat het in een paar dagen overgaat maar ik weet niet zo goed wat er nu gebeurt. Mijn mond ver opendoen kan ik niet dus terug naar de kaakchirurg is denk ik nog geen optie. Heeft iemand enig idee/advies?