Waar komt de pijn vandaan?

Author:
Meike1981
Posted:
zo, 06/03/2018 - 21:14
Vorig weekend kreeg ik ontZettend veel pijn rechtsboven in mn mond. De pijn straalde uit naar mijn kaken en oor. Het kwam in vlagen op. Ik dacht een zenuw, bij de noodtandarts geweest en deze zag in de achterste kies een gaatje tot aan de zenuw. Gevuld maar de dagen erna bleef de pijn. De kies ervoor zat al een wk behandeling in dus die is dood en de kies ervoor ook niks geks te zien. Woensdag bij mijn eigen tandarts deze heeft weer foto gemaakt maar kon niks zien ook. Ab kuur gekregen voor evt ontsteking. Nu op dag 5 maar nog geen verbetering. Gisteren weer naar tandarts geweest een andere jonge tndarts. Getikt er tegen aan, koude watjes ertegen. Maar hij constateerde dat alleen achterste kies iets gevoelig was. Hij gaf als diagnose: een verhoogde druk op de achterste kies die gevuld was, ofwel deze kies moet alles opvangen dus overbelast en daardoor deze helse pijnen. Heeft wat bijgeschaafd. Nu is de pijn nog steeds aanwezig en moet continu pijnstilling slikken.
Iemand idee wat het zou kunnen zijn? Moet het gewoon wegebben of toch iets van een zenuwbehandeling nodig?
Ik word er gek van deze pijn