grijs plekje op voortand

Author:
THAR
Posted:
zo, 08/19/2018 - 08:21
Beste Forumleden,
Graag wil ik u het volgende vragen, ( voordat ik mijn tandarst, implantoloog, of mondhygieniste ga lastig vallen)
Sinds een week heb ik een grijzig vlekje op mijn voortand, weet iemand hoe dit kan zijn ontstaan en wat er aan te is. Ik doe alles braaf wat de bovenstaande hebben voorgeschreven.

Kan het zijn, dat het is ontstaan door mijn opbeetplaatje, want merk, dat deze sinds een week strakker aanvoelt, elke ochtend doe ik deze netjes in een bakje met water.
Daarnaast gebruik ik ook softpicks c.q. interprox, in de juist voorgeschreven maat.

Hoop dat iemand advies heeft
mvg
Arjan
THAR

Beste Forumleden,
Graag wil ik u het volgende vragen, ( voordat ik mijn tandarts, implantoloog, of mondhygieniste ga lastig vallen ;-);-))
Sinds een week heb ik een grijzig vlekje op mijn voortand, weet iemand hoe dit kan zijn ontstaan en wat er aan te doen is. Ik doe alles braaf wat de bovenstaande hebben voorgeschreven.
Kan het zijn, dat het is ontstaan door mijn opbeetplaatje, want merk, dat deze sinds een week strakker aanvoelt, elke ochtend doe ik deze netjes in een bakje met water.
Daarnaast gebruik ik ook softpicks c.q. interprox, in de juist voorgeschreven maat.
Hoop dat iemand advies heeft
mvg
Arjan
zo, 08/19/2018 - 08:28 Permalink