Author: Klaas Posted: do, 06/20/2019 - 22:49 Dag allemaal, Zie de foto's. Moet ik mij zorgen maken om het 'bultje' (witachtig, zacht) aan de binnenkant van mijn wang? Wat zou dit kunnen zijn? Het is duidelijk voelbaar met de tong; maar heb het pas sinds een paar dagen (opgemerkt). Vriendelijke groet, Klaas Attach Klaas Niemand? Het doet ook (een Niemand? Het doet ook (een beetje) zeer. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 06/22/2019 - 08:23 Permalink Lieneke Als antwoord op Niemand? Het doet ook (een door Klaas Niemand? Het doet ook (een Dat is je speekselklier, maar die ziet er niet gezond uit...laat er maar naar kijken. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/01/2019 - 13:19 Permalink 225 weergaves
Klaas Niemand? Het doet ook (een Niemand? Het doet ook (een beetje) zeer. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 06/22/2019 - 08:23 Permalink
Lieneke Als antwoord op Niemand? Het doet ook (een door Klaas Niemand? Het doet ook (een Dat is je speekselklier, maar die ziet er niet gezond uit...laat er maar naar kijken. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/01/2019 - 13:19 Permalink
Niemand? Het doet ook (een
Als antwoord op Niemand? Het doet ook (een door Klaas
Niemand? Het doet ook (een