Hoi allemaal,
Ik zou graag jullie mening weten over het volgende. Ik heb mijn tanden vorig jaar laten bleken en nu blijkt dat ik een dode voortand heb door een vroegere val als kind die dus niet mee gebleekt was. Omdat die best geel was stoorde mij dat enorm. Nu heeft de tandarts er een composiet facing opgezet na veel twijfelen door mij. Maar nu vind ik dat het nog steeds hard opvalt. Mijn omgeving zegt allemaal dat dat niet zo is (en ze zouden het zeggen als het wel is) maar toch zit ik er nog steeds erg mee omdat ik het natuurlijk wel erg zie. Ik durf niet meer lachen of praten omdat ik er zo erg mee zIt.. Vandaar even mijn vraag hier.
De eerste foto met de gele tand is voor , de vier erna zijn de na foto’s.
Alvast bedankt voor mening!
Groetjes Kimberley
Ik zou graag jullie mening weten over het volgende. Ik heb mijn tanden vorig jaar laten bleken en nu blijkt dat ik een dode voortand heb door een vroegere val als kind die dus niet mee gebleekt was. Omdat die best geel was stoorde mij dat enorm. Nu heeft de tandarts er een composiet facing opgezet na veel twijfelen door mij. Maar nu vind ik dat het nog steeds hard opvalt. Mijn omgeving zegt allemaal dat dat niet zo is (en ze zouden het zeggen als het wel is) maar toch zit ik er nog steeds erg mee omdat ik het natuurlijk wel erg zie. Ik durf niet meer lachen of praten omdat ik er zo erg mee zIt.. Vandaar even mijn vraag hier.
De eerste foto met de gele tand is voor , de vier erna zijn de na foto’s.
Alvast bedankt voor mening!
Groetjes Kimberley
Lichtinval
Meestal is het zo dat als…
Als antwoord op Meestal is het zo dat als… door Tandarts_Richa…
Bedankt voor de uitgebreide…
Mijn bedoeling is net dat mensen niet zien dat ik een "andere" tand heb. Voor mij valt het inderdaad erg op zodat je zegt maar mijn omgeving zegt dat dat niet zo is. Ik wil niet dat als ik een foto maak dat mensen meteen zien dat er iets mis is met mijn tand. Maar dat is volgens jou ook niet het geval? Ik ben er erg onzeker door geworden. De tandarts zelf zei dat het erg goed gelukt is en dat de tand goed past tussen mijn andere tanden. Het is in ieder geval beter als de gele tand die ik ervoor had denk ik ..
Bedankt!
Als antwoord op Meestal is het zo dat als… door Tandarts_Richa…
Bedankt voor het uitgebreid…
Groetjes Kimberley
Als jij tevreden bent is het…
Als antwoord op Als jij tevreden bent is het… door Tandarts_Richa…
Som wel, soms niet. Hangt af…
Hangt idd v lichtinval maar…
Als antwoord op Hangt idd v lichtinval maar… door Tandarts_Richa…
Oke bedankt! 😀