Hi,
Situatie is als volgt. In het verleden zijn mijn verstandskiezen getrokken. Na veel ellende met kies 47 is deze ook verwijderd, waarna de bovenliggende kies 17 uitzakte en eveneens is verwijderd. Ik praat over 20 jaar terug. Nu speelt echter hetzelfde met kies 37 (oplossende tandwortel wat vervelend nieuws is na een endo en her-endo een jaar of acht geleden) .
Mijn vraag is nu hoe zinvol het is om een implantaat met kroon te nemen? Is dat een no-brainer of zijn er andere overwegingen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Vriendelijke groet,
Bram
Situatie is als volgt. In het verleden zijn mijn verstandskiezen getrokken. Na veel ellende met kies 47 is deze ook verwijderd, waarna de bovenliggende kies 17 uitzakte en eveneens is verwijderd. Ik praat over 20 jaar terug. Nu speelt echter hetzelfde met kies 37 (oplossende tandwortel wat vervelend nieuws is na een endo en her-endo een jaar of acht geleden) .
Mijn vraag is nu hoe zinvol het is om een implantaat met kroon te nemen? Is dat een no-brainer of zijn er andere overwegingen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Vriendelijke groet,
Bram
Voor het minimale kauw…
Als antwoord op Voor het minimale kauw… door Tandarts_Richa…
Dankjewel voor de reactie!…
vaak gaat het niet zo snel…
Als antwoord op vaak gaat het niet zo snel… door Tandarts_Richa…
Implantaat na extractie
Bij mij is na een extractie ,die heel voorzichtig is verricht, direct een implantaat geplaatst
( in de bovenkaak). Tot nu toe met prima resultaat.
Gr .Joosje
Een een fase implantaat…