Het kan een fout in de foto zijn. Voor de zekerheid zou ik een kleine foto v d voortanden maken. Hoe oud is deze foto. Schrik meer v wat ik rechtsboven zie.
De verstandkies begrijp ik maar zijn de andere kiezen niet gevuld, eventueel met een wortelkanaal behandeling, en ook getrokken?. De verstandkies rechtsonder zou ik ook verwijderen. Bent u een tijd niet op controle geweest.
Ik maak me het meeste zorgen over of dat het botverlies is bij de voortanden. Tanden staan niet los ofzo. Ook niet verplaatst. Moet aankomende week naar de nieuwe tandarts.
een dergelijke foto is niet echt geschikt voor beoordeling van het kaakbot op die locatie (zowel onderfront als bovenfront). Hier moet je echt een solofoto van maken met beter detail. Ik denk dat er daar niet veel loos is. voor de rest is mijn advies alle verstandskiezen eruit. maakt het beter schoon te houden, waarmee de toekomstverwachting voor de rest beter wordt.
vV geeft altijd heel verstandig advies. Kan mij aansluiten bij de gedachte v verwijdering alle verstand kiezen. Verder ook de gaten in de 15 en 16. vullen. Begrijp dat de 17 ook verwijderd is ??..
dank je Richard. En extra advies: BW foto's maken, voor beter detail cariës. 24 en 25 , en 37 en 47 lijken ook gaten in te zitten, maar door overlap en veel ruis (grove korrel zeg maar) op deze foto geen helder beeld.
Wanneer is de laatste controle geweest en zijn er voor t laatst foto's gemaakt voor deze OPT?
Zou kunnen maar daarom extra solo x-foto voor de zekerheid. Half jaar geleden...waren de gaten toen niet zichtbaar.... wat heeft u daarna gedaan om zulke gaten te maken.. Heb cliënten gehad waar het zo snel ging... maar dan doe je wel je best met verwaarlozen.
Ja die waren toen ook te zien,
Maar ik heb daarna 5 maanden in t ziekenhuis gelegen dus niet naar een tandarts kunnen gaan. Vandaar dat het laat gevuld word.
Onduidelijke foto. Kan aan…
svp niet twee keer posten,…
Als antwoord op Onduidelijke foto. Kan aan… door Tandarts_Richa…
Dit is het enige wat ik heb…
Als antwoord op Onduidelijke foto. Kan aan… door Tandarts_Richa…
Heb nog een foto erbij gezet…
Wat denkt u ?
Het kan een fout in de foto…
Als antwoord op Het kan een fout in de foto… door Tandarts_Richa…
Deze foto is van november…
Rechtsboven zijn er tanden uitgehaald nu.
De verstandkies begrijp ik…
Als antwoord op De verstandkies begrijp ik… door Tandarts_Richa…
Er is een kies nog getrokken…
Verder niks. Welke zou u er nog uithalen dan ?
Ik ben in november dus op controle geweest. Toen is er die verstandskies uitgehaald en die ernaast rechts boven. Verder is er niks gezegd..
Als antwoord op Er is een kies nog getrokken… door daisy3295
Ik maak me het meeste zorgen…
een dergelijke foto is niet…
vV geeft altijd heel…
dank je Richard. En extra…
Wanneer is de laatste controle geweest en zijn er voor t laatst foto's gemaakt voor deze OPT?
Als antwoord op dank je Richard. En extra… door vV
24 en 25 zijn gevuld…
Van de week de andere.
Ik zal aangeven over mijn verstandskiezen.
Denk half jaar geleden voor het laatst foto’s gemaakt.
De tandarts geeft aan bij de opt dat het geen botverlies is maar schaduw van het opt apparaat kunnen jullie je daarin vinden ?
Zou kunnen maar daarom extra…
Als antwoord op Zou kunnen maar daarom extra… door Tandarts_Richa…
Ja die waren toen ook te…
Maar ik heb daarna 5 maanden in t ziekenhuis gelegen dus niet naar een tandarts kunnen gaan. Vandaar dat het laat gevuld word.
"shit happens" heel…