Hoi, ik heb donderdag 30 maart mijn kies met spoed moeten laten trekken. Nu hebben ze daar 'sponsjes' ingestoken en half dicht genaaid. Nu zijn we 5dagen verder en ik neem nog steeds pijnstillers. De pijn gaat langst heel men kaak tot in men oor. Ik heb geen al te vreemde smaken in men mond en mijn man zegt ook dat er niets vies ruikt. Ik heb wel geen spoel spuitje meegekregen dus spoel ik zo nu en dan men hele mond met water/zout oplossing. Is dit allemaal normaal? Dankje alvast
Hangt ervan af welk kies en…
Als antwoord op Hangt ervan af welk kies en… door Tandarts_Richa…
Hoi, het was links onder de…
Links onder de 37.... flinke…
Als antwoord op Links onder de 37.... flinke… door Tandarts_Richa…
Implantaat
Daar komen 2 implantaten in de plek. Een wortelkanaal behandeling kon pas einde juni. En aangezien deze er zo goed als was uit geklopt door een hoofd stoot van de hond vonden we het beter deze eruit te halen. Hij stond helemaal schuin naar binnen toe en los. Vandaar de extractie. Nu gaat het al een pak beter dankzij antibiotica. Enkel wel geen spuitje meegekregen om goed schoon te houden... dus nu moet ik soms de vuiltje eruit proberen te vissen, waarvan ik wel schrik heb dat ik misschien iets verkeerds gaan doen..
Mvg
Goed schoonhouden. Meestal 3…