Author: YCRV Posted: do, 10/17/2024 - 16:36 Beste Sedert een week last van een wond (denk ik) op het gehemelte. Moet dit door de TA beoordeeld worden? Bedankt Attach Tandarts_Richa… Waardoor?? verbrand??, Iets… Waardoor?? verbrand??, Iets hard tegenaan geschuurd??. Als over een week het niet over is of bij klachten , door Ta laten beoordelen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 18:12 Permalink YCRV Ik kan het me niet echt… Ik kan het me niet echt herinneren, maar het lijkt me verbrand. Ik veronderstel dat er niets mis is met de tand en het geen fistel of iets dergelijks is bijvoorbeeld. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 20:05 Permalink Tandarts_Richa… Lijkt niet op een fistel… Lijkt niet op een fistel...eerder verbrand. Maar een x-foto kan uitsluitsel geven of het v e kies komt. Ik zou een week wachten en anders dan naar Ta. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 20:21 Permalink 63 weergaves
Tandarts_Richa… Waardoor?? verbrand??, Iets… Waardoor?? verbrand??, Iets hard tegenaan geschuurd??. Als over een week het niet over is of bij klachten , door Ta laten beoordelen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 18:12 Permalink
YCRV Ik kan het me niet echt… Ik kan het me niet echt herinneren, maar het lijkt me verbrand. Ik veronderstel dat er niets mis is met de tand en het geen fistel of iets dergelijks is bijvoorbeeld. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 20:05 Permalink
Tandarts_Richa… Lijkt niet op een fistel… Lijkt niet op een fistel...eerder verbrand. Maar een x-foto kan uitsluitsel geven of het v e kies komt. Ik zou een week wachten en anders dan naar Ta. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/17/2024 - 20:21 Permalink
Waardoor?? verbrand??, Iets…
Ik kan het me niet echt…
Ik veronderstel dat er niets mis is met de tand en het geen fistel of iets dergelijks is bijvoorbeeld.
Lijkt niet op een fistel…