Ik heb een fantastisch leuke tandarts alleen hebben wij nu frictie mbt een brug uitgevoerd met composiet. Online lees ik dat zoiets wel vier tot acht jaar mee moet gaan maar vanaf juli heb ik nu voor de derde keer een volledig uit elkaar gevallen brug. Dit gebeurde nu met gewoon tanden poetsen (elektrisch) maar daar voor was het een keer een heel klein deel wat zo af brak boven in en vervolgens na een week brak hij helemaal door midden, zat net een week of twee. En en keer had de lijm los gelaten maar moest er toch een nieuwe gemaakt worden omdat het niet goed meer leek te passen. Alle kosten draai ik steeds zelf voor op.
Hoe kan dit zo vaak mis gaan in zo’n korte tijd en dan vooral het breken? Als online staat dat het qua stevigheid vier tot acht jaar mee moet kunnen gaan waarom breekt het bij mij dan alsof het niks is?
Met tanden poetsen nog wel… hoorde hem uit elkaar knappen. Zo bizar
Hopelijk is er voor dit mysterie een goede verklaring zodat ik dat mee kan nemen naar mijn aankomende bezoek voor wederom een nieuwe.
Hoe kan dit zo vaak mis gaan in zo’n korte tijd en dan vooral het breken? Als online staat dat het qua stevigheid vier tot acht jaar mee moet kunnen gaan waarom breekt het bij mij dan alsof het niks is?
Met tanden poetsen nog wel… hoorde hem uit elkaar knappen. Zo bizar
Hopelijk is er voor dit mysterie een goede verklaring zodat ik dat mee kan nemen naar mijn aankomende bezoek voor wederom een nieuwe.
Niets moet maar kan mogelijk…
Reactie
Ik denk wel dat ik al een antwoord heb.
Na eerste keer (toen het losgeraakt was) had ik al een instelling en die is nooit helemaal weg gegaan ondanks spoelen en monddouche. Ook vind ik de aanhechting erg kort en leek ook al bruiner te worden na eerste keer dat het mis ging. Dit viel wel mee werd mij verteld maar vind hem nu nog donkerder.
Ik denk dat gebit nog de enige optie is. Ik heb nog maar vier tanden. Dit vanwege horror tandarts uit Steenwijk jaren geleden.
Deze tandarts verdween ook van de één op de andere dag. Er zaten oa nog draden van wortel kanaal behandeling in de kies. Dit zag de nieuwe tandarts op foto en wist niet wat hij zag een wist niet wat hij zag.
Hij had al meer cliënten met zorgelijke problematiek van deze tandarts maar voor mij betekende dit dat alle kiezen er bijna uit moesten.
Ik ben inmiddels al duizenden euro’s verder en voor deze behandeling kon ik idd niet de prijs betalen van de sterkere variant. Maar ik was wel duidelijk dat ik dan liever het gebit had en die optie lag nog op tafel maar dit was volgens mijn tandarts ook een prima optie.
Knarsen wel altijd gedaan maar nu veel minder. Maar ook daarmee denk ik dan: waarom mij dan toch overhalen met maar vier goede tanden voor een brug te gaan ipv die vier eruit als knarsen zo’n risico is en dit ook bekend uit bij de tandarts.
Ook bij tandarts aangegeven dat ik hier zo verdrietig van ben. Ik ben al zoveel jaar zo ongelofelijk veel geld aan het uitgeven voor mijn gebit.
Neen ik denk niet dat een…
Bedankt
Bedankt voor je tijd Richard.
Graag gedaan...maak samen…