Hoi,
Gisteren is er een stuk van mijn kies afgebroken, nu is er bijna alleen nog vulling over. (Die kies heeft vorig jaar al een wortelkanaalbehandeling gehad)
Ik heb er geen last van, er zit geen scherp randje aan oid.
Kan ik het niet gewoon zo laten zitten? Als ik er alleen al aan denk dat ik eventueel binnenkort naar de TA moet..... slaap ik 3 nachten niet.
Gisteren is er een stuk van mijn kies afgebroken, nu is er bijna alleen nog vulling over. (Die kies heeft vorig jaar al een wortelkanaalbehandeling gehad)
Ik heb er geen last van, er zit geen scherp randje aan oid.
Kan ik het niet gewoon zo laten zitten? Als ik er alleen al aan denk dat ik eventueel binnenkort naar de TA moet..... slaap ik 3 nachten niet.
Lijkt me verstandig wel snel een afspraak te maken! Als je te lang wacht wordt het waarschijnlijk alleen maar erger (laat staan pijnlijker..) Even flink zijn en aan iets leuks denken, dan sta je zo weer buiten!!! Je moet na de afspraak iets leuks plannen (dan kan je daarnaar uitkijken) Veel sterkte!! groetjes
Als hje de risico's van verder afbreken, infecties, vulling eruit en pijn wilt riskeren tenminste...
Ik zou in elk geval even bellen naar de tandarts en proberen een afspraak te maken voor diezelfde dag. Heb je in elk geval niet het problee van nachten niet slapen!!!!
Sterkte!
Groeten, Monique
Hebben jullie dat ook?