Op mijn 15e zijn 6 melkkiezen en tanden getrokken. Er zijn 5 vlak erna netjes doorgekomen, alleen mijn hoektand helaas niet. Nu ben ik de afgelopen maanden aan het onderzoeken wat ik het best kan doen. Er wordt mij een beugel geadviseerd, omdat er voldoende ruimte is voor de tand. Dus een beugel om meer ruimte te creeren. Ook zullen ze dan de hoektand vrijleggen en een bracket erop plaatsen om de tand er langzaam 'uit te trekken'.
Een beugel zie ik niet zo zitten, ik ben 27, nog jong zeggen de tandarts en de kaakchirurg.
Nu heb ik gisteren gekozen voor een tijdelijke oplossing, ze zegt namelijk dat het meestal een jaartje meegaat. 2 juli heb ik een afspraak met de tandarts en dan zal zij een kunststof etsbrug plaatsen op de plek waar de hoektand mist.
Komt iemand dit verhaal ebkend voor? Graag zou ik ook advies willen van de digitale tandarts.
Een beugel zie ik niet zo zitten, ik ben 27, nog jong zeggen de tandarts en de kaakchirurg.
Nu heb ik gisteren gekozen voor een tijdelijke oplossing, ze zegt namelijk dat het meestal een jaartje meegaat. 2 juli heb ik een afspraak met de tandarts en dan zal zij een kunststof etsbrug plaatsen op de plek waar de hoektand mist.
Komt iemand dit verhaal ebkend voor? Graag zou ik ook advies willen van de digitale tandarts.
succes ermee.
laat even weten ho het gegaan is.
[ Dit Bericht is bewerkt door: nellie op 2003-05-05 21:05 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: nellie op 2003-05-05 21:05 ]
Ik zit met hetzelfde probleem als jij toen!
Ben erg benieuwd wat jij hebt gedaan...
Wil je het me laten weten?
Groeten, ingrid