Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb links boven een dwarsliggende verstandskies hij groeit naar de richting van mijn oor zeg maar, voor zover ik kon zien op de foto zaten de wortels wel recht. Nu is mijn vraag brengt het verwijderen van zo'n kies problemen met zich mee? en is de kans groter op een abces. Ik heb namelijk twee maanden terug een verstandskies moeten laten wegsnijden omdat de kies geen kant op kon en er vuil ed bij was gekomen had ik een abces gekregen. Ik heb geen last van de kies maar vraag dit omdat ik liever even wacht nog met verwijderen daar ik net geweest ben ( twee keer 1 keer abces verwijderen en de 2e keer de kies en ook mijn kies boven is toen getrokken ) en ik vind 2 keer in 1 jaar wel genoeg, zeker als het niet noodzakelijk is. Maar andere kant als het problemen kan gaan geven dan wil ik toch wel serieus overwegen om hem nu al te laten verwijderen en dan oo mijn kies linksonder ( dan zijn ze meteen allemaal maar weg). Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen.