Kan iemand mij vertellen waar ik iet skan vinden over Ameloblastoom.
ik weet dat het niet fijn is en dat me een lekkere operatie staat te wachten maar iets op internet vinden ho maar...
groetjes eddy
ik weet dat het niet fijn is en dat me een lekkere operatie staat te wachten maar iets op internet vinden ho maar...
groetjes eddy
Mischien heb je er iets aan. Sterkte er mee.
Devilsmum
http://www.vvro.be/pdf/Woord2.pdf
ik heb je een prive bericht verstuurd omdat ik niet meer op de site was geweest (door defecte pc) maar ik heb ook een PAS ONTDEKTE
almeloblastoom , en je kan een hoop vinden op
de engelse sites Als je wat engels kan lezen natuurlijk , op de nede: sites vind je niet zoveel , je moet op google zoeken op het woord (almeloblastoma)en op duits (almeloblastom) ik wil je heel veel sterkte toewensen met je operatie , en ik stuur je via een prive bericht wel mij e-mail oke??
Ik denk aan je , hou mij op de hoogte a.u.b.
en het is geen kanker maar wel een GOEDAARDIG gezwel , die afhankelijk van het controleren en soort en verwijdering behandeld wordt , (heb ik ook maar gelezen hoor) dus ik ik weet niet welke van de geloof ik 4 soorten jij hebt??
Groetjes , lucky
Groetjes en het allerbeste , Lucky
Groetjes en het allerbeste , Lucky
ik heb je weer een prive berichtje gestuurd, ik zag je jouwe ook pas vandaag !!
dus heb ik je via dat bericht mijn e-mail adres doorgegeven.zodat we misschien als "lotgenoten"het een en ander uit kunnen wisselen (als je dat wilt natuurlijk)
Ik zie ook niet altijd de prive berichten n.l.
zou je in ieder geval a.u.b. je prive berichten ff willen lezen?? en mij willen laten weten hoe het met je gaat !!.
Sterkte alvast met alles en ik hoop dat de operatie succesvol en voorspoedig zal verlopen.
groetjes , Lucky