APEX (VERVOLG)

Author:
RINA
Posted:
di, 07/22/2003 - 09:19
Na ruim drie weken vol zenuwen en bijna afgezegd te hebben ben ik gisteren dan toch met knikkende knieen naar het ziekenhuis gegaan.En wat denk je het is allemaal reuze meegevallen het duurde bij elkaar 30 minuten. Zelfs de prikjes voor de verdoving heb ik niet gevoeld. Alleen inderdaad je merkt dat ze wat op dat kaakbeen zitten te schrapen (denk ik) en dan dat boren zo'n eng gevoel en geluid en natuurlijk moest bij mij het gat weer groter als normaal(5 hechtingen ipv 2). Ik werd ook helemaal onder een blauw doek gelegd net als een operatie maar gelukkig niets over mijn gezicht dat lijkt me zo benauwd. Ik heb gisteravond ook gewoon gegeten dat ging prima, en ik heb gisteren 3 maal pijnstillers ingenomen brufen 600 mg en vanmorgen had ik een dikke kaak maar geen pijn absoluut ook niet gehad tot heden dan. Alleen 1 ding lukt me niet ik heb gisteren een sigaret gerookt wat eigenlijk niet mag. Kan dit kwaad? Verder wens ik een ieder die een apex krijgt succes en maak je niet druk.
terry

Heel knap gedaan van u.goed hooor.
Het roken zou ik inderdaad niet doen,omdat dat de wond iritatie zal geven,en de wondgenezing zal veel langzamer gaan zo.
hi meschien is dit de moment voor jou om maar gelijk te stoppen met roken.
Veel suc6 verder.
di, 07/22/2003 - 14:58 Permalink