Is dit wel een Tandvleesontsteking?

Author:
Carrotbirds
Posted:
zo, 09/07/2003 - 11:27
als je gezicht helemaal dik word en je bovenlip ook en heel veel pijn hebt ook in je voortand met hoge koorts is dat dan nog wel alleen een tandvleesontsteking?
er zit ook een dikke bult voor op heb tandvlees bij de voortand.
volgens een weekendtandarts was het een tandvleesprobleem, maar na het gepoer van hem kwam er gelijk een hoop pijn bij en hoge koorts.
zijn voortanden zitten nu ook los en er kwam allemaal etter uit
kan iemand ons raad geven???
groetjes de carrotbirds

[ Dit Bericht is bewerkt door: Carrotbirds op 2003-09-07 12:02 ]
Marieke81

Hallo,
ALs je het mij vraagt is dit zeker geen gingivitis (tandvleesontsteking)Maar een ontsteking aan je wortelpunt en dat moet wel behandeld worden het wortelkanaal moet schooon worden gemaakt en weer worden afgesloten. Als je je wortel punt ontstoken hebt kun je daar inderdaad behoorlijk ziek van zijn ga maandag naar je eigen tandarts en laat een foto maken daar kun je op zien welk element ontstoken is want zo'n bult op je tandvlees wijst toch echt wel op een flinke ontsteking.
succes verder.
zo, 09/07/2003 - 14:34 Permalink
Lieneke

Ik denk dat een gecombineerd probleem is;
parodontitis (ernistige vorm van gingivitis) met een wortelpuntontsteking. Een zogenaamde paro-endo.
Ik denk dat een snelle behandeling zeer op zijn plaats is.

Kan ff niet veel verder typen wegens vermoeidheid; ben net terug van kamp...schrijf een andere keer misschien verder.
zo, 09/07/2003 - 18:14 Permalink
Carrotbirds

Bedankt voor jullie reactie.
we gaan morgen op zoek naar een tandarts want we hebben er hier nog geen 1 , ze zitten allemaal vol.
hopenlijk is er 1 in de regio die ons kan helpen
vriendelijke groeten de Carrotbirds
zo, 09/07/2003 - 19:20 Permalink