Afgelopen april heb ik v/d tandarts te horen gekregen dat mijn verstandskies waarschijnlijk getrokken moet worden.
Nu heb ik er de laatste paar dagen behoorlijk last van gekregen en denk nu dat deze kies er nu uit moet. Hij is echter scheef doorgekomen. Kan iemand mij vertellen of dit meer pijn doet of dat het allemaal heel erg meevalt ?
Ook vraag ik me af waar de rare smaak in m'n mond vandaan komt de laatste weken ?!?!
Nu heb ik er de laatste paar dagen behoorlijk last van gekregen en denk nu dat deze kies er nu uit moet. Hij is echter scheef doorgekomen. Kan iemand mij vertellen of dit meer pijn doet of dat het allemaal heel erg meevalt ?
Ook vraag ik me af waar de rare smaak in m'n mond vandaan komt de laatste weken ?!?!
Niet alleen de scheve ligging maar ook veel meer facoren spelen een rol, o.a. wat voor wortels zitten er aan..lange kromme wortels zijn lastiger dan samengesmolten korte worteltjes; hoe dieper de verstandskies igt des te meer chirurgie er aan te pas moet komen, een doorgebroken kies zal minder nabezwaren geven over het algemeen.
Vieze smaak zou natuurlijk verband kunnen houden met de ontsteking die je denkt te voelen.
sterkte!