Author: Ank Posted: wo, 10/08/2003 - 11:46 hé Patty, hoe is het gegaan vanmorgen? wat zei de tandarts? krijg je wat je wil? ben heel benieuwd. liefs, ank pippy1970 hoi patty ook ik ben heel erg benieuwd hoe t vadaag gegaan is in kerkrade. laat je t snel horen.. ik moet de 14de pffffffffff en ozo bang.. groetjes pippy Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 10/08/2003 - 11:59 Permalink Patty73 :smile: Hallo Ank en Pippy, Ik plaats mijn reactie even bij mijn eigen onderwerp...dus als jullie daar even zouden willen lezen ??? Alvast Bedankt ! Gr.xxx Patty Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 10/08/2003 - 13:22 Permalink 742 weergaves
pippy1970 hoi patty ook ik ben heel erg benieuwd hoe t vadaag gegaan is in kerkrade. laat je t snel horen.. ik moet de 14de pffffffffff en ozo bang.. groetjes pippy Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 10/08/2003 - 11:59 Permalink
Patty73 :smile: Hallo Ank en Pippy, Ik plaats mijn reactie even bij mijn eigen onderwerp...dus als jullie daar even zouden willen lezen ??? Alvast Bedankt ! Gr.xxx Patty Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 10/08/2003 - 13:22 Permalink
ook ik ben heel erg benieuwd hoe t vadaag gegaan is in kerkrade.
laat je t snel horen.. ik moet de 14de pffffffffff
en ozo bang..
groetjes pippy
Ik plaats mijn reactie even bij mijn eigen onderwerp...dus als jullie daar even zouden willen lezen ???
Alvast Bedankt !
Gr.xxx Patty